سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که هرگاه او را از دست بدهی، پس از او زندگی را دوست نداشته باشی . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 98 اسفند 5 , ساعت 2:24 صبح

*سایت خبری _ تحلیلی بهارنما*

*پیام اردلان زینل زاده به مردم گچساران و باشت*


بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت
لازم می دانم از حضور پرشور شما در پای صندوق های رای و انتخابات تقدیر و تشکر به عمل آورم. قطعا حضور خالصانه و رای پاک شما تضمین کننده آینده نظام می باشد.
بزرگترین افتخار اینجانب طی 47 سالی که از خداوند تبارک و تعالی عمر گرفته ام اعتماد قریب به 9000 نفر از شما مردم فهیم گچساران و باشت و خصوصا رای پاک شما می باشد.
قطعا همگان می دانند اعتماد شما مردم فهیم به اینجانب نه از سر نیاز بوده است چرا که جایگاه و پستی ندارم و نه ناشی از تطمیع می باشد چون اساسا اینجانب نگاه معامله گرایانه ندارم و قطعا ترس شهروندان نیز در جهت گیری آنان به نفع بنده اثرگذار نبوده است چون اساسا ایجاد فضای رعب و فشار خارج از اعتقادات اینجانب می باشد.
لذا خداوند را از بابت این همه لطف شاکرم که این تعداد از شهروندان بنا به اعتقادات قلبی خود و رای پاک اینجانب را انتخاب نموده اند . و این همه نشانگر مقبولیت مردم از نگاه نهضت عبور، صداقت جمع یاران و سوابق اجرایی این حقیر میباشد .
اطمینان دارم اگر ملاک برد در انتخابات رای پاک باشد فارغ از دیدگاههای سیاسی و قومیتی یا اثرگذاری تطمیع و تهدید ، نهضت عبور تنها جریان سیاسی برنده در حوزه انتخاباتی گچساران و باشت میباشد . که قطعا در اینده نه چندان دور شاهد ثمردهی این نهال خواهیم بود

وسلام علیکم ورحمة الله و برکاته
اردلان زینل زاده

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ